Corona maatregelen… vervolg

Het zal niemand ontgaan zijn dat de maatregelen omtrent de Corona-pandemie eens in de zoveel tijd veranderen. Dat vraagt aan de ene kant flexibiliteit van het bestuur, en aan de andere kant verantwoordelijkheid van de spelers; zowel van onze vaste leden, als gasten die onze club bezoeken.

Vooralsnog is de schaakclub tot en met 16 januari gesloten!

Zodra schaken weer mag, zullen onderstaande maatregelen/regels op het Duijlerhuis getroffen worden/gelden:

• Bij binnenkomst kunnen de handen worden gedesinfecteerd met handgel.
  • Bij binnenkomst wordt de QR-code gecontroleerd door een van de bestuursleden.
  • Spelers wordt verzocht om niet meer dan 15 minuten voor aanvang van de wedstrijden aanwezig te zijn in de zaal (dus om 19:45).
  • De tafels en stoelen staan zo opgesteld dat 1.5 meter afstand gehouden kan worden. Verplaatsing van dezen is dan  ook niet toegestaan.
  • Na afloop van een partij wordt spelers verzocht te blijven zitten; dan wel aan het speelbord dan wel aan een tafel tegenover de bar.
  • Lopen door de zaal dient tot een minimum te worden beperkt.
  • Zo kunnen we allemaal verantwoord schaken in Corona-tijd.

Alex van der Ham, Interne competitieleider