Club informatie

Schaakvereniging Wassenaar is een gezellige schaakclub in Wassenaar voor beginners en gevorderden. Bent u geïnteresseerd in schaken en wilt u een keer komen kijken dan bent u uiteraard van harte welkom. Er is een interne competitie met gedurende het jaar verschillende speelsystemen zodat iedereen kansen heeft om door te stromen naar een hoger niveau. Ook worden er gedurende het jaar meerdere trainingen gegeven over een verscheidenheid aan schaakthema’s, van openingstheorie tot eindspelen! Ook doet de club mee aan externe wedstrijden van de Haagse Schaakbond. Dus kom gewoon vrijblijvend een keer langs! We spelen op maandagavond vanaf 19.45.

Speellocatie is het Deijlerhuis, Hofcampweg 3, Wassenaar.

De contributie bestaat uit een aantal verschillende opties. Hieronder de bedragen zoals die gelden voor seizoen 2021-2022:

• Senior lid €110 (indien dubbel (hoofd) lid bij ander club €55)
  • Junior lid €55 (indien dubbel (hoofd) lid bij andere club €25)

Wordt u op een ander moment lid dan wordt de contributie uiteraard daarop aangepast.

Jeugdschaakvereniging Bobby Fischer schaakt elke vrijdagavond vanaf 18:30 tot 21:00 uur, eveneens in het Deijlerhuis. Jeugdspelers van verschillende niveaus treffen elkaar hier wekelijks op het schaakbord. Het jeugdtarief bij jeugdschaakvereniging Bobby Fischer kan afwijken van bovengenoemde bedragen.

Het huidige bestuur bestaat uit de volgende personen:

• Joop Beijersbergen, voorzitter
  • Ankie Erwich, secretaris
  • Pierre Coste, penningmeester
  • Alex van der Ham, interne competitieleider en webbeheerder

Voor meer informatie stuur een mailtje naar info@schaakclub-wassenaar.nl

Voor jeugdschaakvereniging Bobby Fischer neem direct contact op met Eric van der Marel op tel. nr. 070-5117675 of per email naar ericvandermarel@casema.nl