Rabo ClubSupport, een welkome financiële opsteker

In deze zware corona tijden heeft de club een mooie opsteker mogen ontvangen van de Rabobank. Onze voorzitter had onze club een tijdje geleden aangemeld bij Rabo ClubSupport, een landelijke actie van de Rabobank om, en ik citeer: “kennis, ons netwerk en financiële ondersteuning te bieden aan clubs en verenigingen. En om ze sterker te maken, voor nu en in de toekomst”. Zo gezegd, zo gedaan, en een interview met de voorzitter volgde, om de belangen van SV Wassenaar uit de doeken te doen. Afgelopen maandag was de digitale prijsuitreiking, waarbij ons clubje 293 euro werd toegezegd. Niet veel later viel er een “check” van 500 euro bij Joop op de deurmat! Wat wil het geval, in het kader van de corona wilde de Rabobank alle verenigingen nog eens een extra zetje in de rug geven!

Deze opsteker kunnen we natuurlijk goed gebruiken en zodra we elkaar weer kunnen treffen aan het schaakbord, zullen we hierbij nog even stilstaan.

Joop Beijersbergen

Voorzitter SV Wassenaar