OKW 2021-2022

Maandag 18 oktober begint het vijfde Open Schaakkampioenschap van Wassenaar . Er wordt 1x per maand een ronde gespeeld, volgens het Zwitsers systeem, van oktober 2021 tot april 2022; in totaal 7 rondes. Speellocatie is het Deijlerhuis te Wassenaar. Aanvang van alle wedstrijden om 20:00. Gelieve tijdig aanwezig te zijn.

Wat anders is dit jaar zijn de maatregelen omtrent de Corona. Om schaken op een verantwoorde manier mogelijk te maken zijn door onze club een aantal maatregelen getroffen, welke de richtlijnen van de KNSB en het RIVM volgen. Mocht u hier specifieke vragen over hebben, neemt u dan contact op met de wedstrijdleiding!

Voor meer informatie, de speeldata en het reglement zie onder pagina ‘Evenementen’.