• Simultaanseance van de clubkampioen geslaagd
    Op 2 september gaf Joop Beijersbergen, als clubkampioen, de gebruikelijke simultaanseance aan het begin van het seizoen. Met een 17-tal tegenstanders was de avond redelijk bezocht. Naast 11 overwinningen en 2 remises moest Joop ook 4 (!) nederlagen incasseren. Hiervan waren er 2 als gevolg van blunders van de kant van Joop. Niettemin was de…
  • Algemene Leden Vergadering goed verlopen
    Op 26 augustus was de jaarlijkse ledenvergadering. Er staat ons een spannend jaar te wachten, met het 100 jarig bestaan van de vereniging in 2025 en tevens de op handen zijnde verduurzaming van het Deijlerhuis. Hoewel het ledenaantal beperkt blijft, staat de vereniging er financieel gezond voor en gaan we de komende uitdagingen optimistisch aan!
  • Einde Zomercompetitie nadert
    Op 26 augustus is er de Algemene Ledenvergadering, zodat 19 augustus de laatste avond is van de Zomercompetitie. Op 2 september is er de gebruikelijke Simultaanseance van de clubkampioen, Joop Beijersbergen.